השכרת פיגומים: מה חשוב לדעת?

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

פיגומים הוא מבנה זמני המשמש את פועלי הבניין כדי להגיע למקומות גבוהים ולעבודה באתר בנייה. ישנם גורמים רבים הקובעים את עלות השכרת הפיגום, כמו משך הזמן בו יעשה שימוש, מספר האנשים שישתמשו בו, משקלו והאם יש צורך לבטח אותו. חברות השכרת פיגומים מציעות הנחות להשכרה לטווח ארוך יותר. פיגומים הם מבנה זמני לתמיכה בבנייה, העשוי בדרך כלל מצינורות מתכת או לוחות עץ ומשמש באתרי בנייה. ניתן לשכור פיגומים מחברה המתמחה בהשכרת פיגומים.

השכרת פיגומים

ביצוע השכרת פיגומים לפרויקט שבדרך כל מתבצע על בסיס יומי והעלות תלויה בגודל ובמשך ההשכרה. לדוגמה, השכרת פיגום באורך 10 מטר ליום אחד תעלה בסביבות 400 דולר.השכרת פיגומים לאתר בנייה אינה קלה כפי שהיא נראית. חשוב לדעת מהו סוג הפיגום הנכון לו אתם צריכים ומה ניתן לעשות איתו. אתה גם צריך לוודא שלחברה שאתה שוכר ממנה יש את האישורים הדרושים ואת הכיסוי הביטוחי. חברות השכרת פיגומים מספקות ציוד מסוגים שונים בהתאם לצרכים שלכם. ניתן לבחור בין שתי קטגוריות – זמני או קבוע. פיגומים זמניים הם זולים יותר ומספקים יותר גמישות, בעוד שלפיגומים קבועים יש יציבות ועמידות טובים יותר.

פיגומים הם פלטפורמה זמנית המשמשת לתמיכה בבניית בניין. הוא משמש בעיקר עובדי בניין במהלך תהליך הבנייה. שירותי השכרת פיגומים זמינים ברוב הערים והעיירות בבריטניה. הם מציעים פיגומים להשכרה על בסיס שעתי וגם מספקים גישה למגדלי פיגומים, שלרוב מושכרים לתקופה ארוכה יותר.

חברות השכרה מציעות סוגים שונים של מגדלי פיגומים להשכרה, כגון:

  •  מגדל יחיד: מגדל מסוג זה מציע גמישות רבה יותר בכל הנוגע לגובה ואורך, אך הוא מציע פחות יציבות מסוגי מגדלים אחרים.
  • מגדל כפול: מגדל מסוג זה מציע יותר יציבות ממגדלים בודדים, אך הוא אינו מגיע עם אפשרויות גובה או אורך כמו פלטפורמות כפולות.

פיגום הוא מבנה זמני המשמש לתמיכה בעבודה או למניעת נפילה של אנשים. הוא משמש גם לקישוט ופרסום. חברות השכרת פיגומים מספקות פיגומים לאתרי בנייה. הם גם מספקים פיגומים, שאחראים על הקמת הפיגומים ופירוקם לאחר סיום הפרויקט. פיגומים הוא מבנה זמני המספק תמיכה לבניית מבנים. זה מכונה בדרך כלל גם "מסגרת טיפוס" או "רשת ביטחון". הפיגום נבנה במקום בו נמצא בניין הדירות החדש שיושלם ב-2022. פיגומים מושכרים בדרך כלל לפי יום, שבוע, חודש או שנה. עלות השכרת הפיגומים תלויה במקום מגוריכם ובכמות השימוש בהם.

פיגומים הוא מבנה זמני המשמש בפרויקטים של בנייה ושיפוץ. ניתן להשתמש בו כדי לתמוך בעבודתו של פועל בניין, או ליצירת מחסום זמני. פיגום הוא פלטפורמה מוגבהת הנתמכת על ידי מסגרת של פיגומים המאפשרת לעובדים לעבוד בגובה ללא שימוש בסולמות. השכרת פיגומים היא חלק חשוב מכל אתר בנייה שכן הם מאפשרים לעובדים להגיע לאזורים שלא היו נגישים אחרת. ישנם סוגים רבים של פיגומים זמינים להשכרה, לרבות סוגים של יחיד, זוגי וסוגים מודולריים.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום