טיפים לעיצוב הבית לאחר בדיקת ליקוי מבנים

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

 

פיקוח וניטור מבנים לבדיקת ליקוי מבנים נעשית על מנת לבדוק, לוודא ולשמור על תקינות הבית. בדיקה זו נעשית לרוב לקראת רכישה ואיתור ליקויי בנייה שיכולים להוזיךל את ערך הדירה ואף לבטל רכישות במידה ויש ליקוי משמעותי. אך לרוב, בדיקה זו נותנת אישור לתקינות הדירה או הבית כך שלא תצטרכו להתמודד עם קירות סדוקים או עם בעיות חשמל כאלה ואחרות. בדיקה זו חשובה לשקט הנפשי שלכם.


לאחר שביצעתם את בדק הבית, התחילו בעיצוב דירה

עיצוב דירה בזול הוא יכולת נפלאה, אין צורך להשקיע עשרות אלפי שקלים על מנת לקבל מראה יוקרתי ונעים בבית. יש לנו מגוון רעיונות מבריקים לעיצוב דירתכם בזול.


גרמו לחדרכם להיראות גדול יותר עם מראה גדולה

מראה באורך הרצפה יכולה לגרום לחדר להראות גדול ופתוח יותר, במיוחד בדירות קטנות יחסית. מקם את המראה כך שהיא מחזירה אור מהחלון ותופסת את מירב האור ותוסיף מימד מואר יותר לחדר.


הסתירו ארונות אחסון באופן יצירתי

העומס יגרום לבית שלך להראות קטן הרבה יותר ממה שהוא. היפטר מאביזרי חדרים מיותרים, מגזינים וספרים, והשקיע ברהיטים שעושים רושם מנימלסטי עם טוויסט של ויאנטאז'. רהיטים בקו אחד. אל תשלביותר מידי סגנונות בכל חדר. היצמד לקו מנימליסטי ואחיד של רהיטים. אפשרות מצוינת נוספת היא הצבת רהיטים מסוימים – כמו כסאות, שולחנות או ארונות – בזווית בפינת החדר כדי ליצור מקום מוסתר מובנה להסתרת דברים נוספים .


החלף ידיות חדשות בידיות הדלתות ובריהוט

ידיות מגירה חדשות או ידיות דלתות יכולות להפוך רהיטים ישנים לחדשים, ניתן להוסיף גם צבע ייחודי אם הרהיט זקוק לחידוש, ולצבוע אותו בצבע מלא בשיק שיתאים לאווירה בחדר (בנוסף, זה זול יותר מאשר לקנות משהו חדש לגמרי).


צמחים מוסיפים חיים

צמחים מוסיפים מיד חיים לכל חדר. האפשרויות הקלות ביותר, כמובן, הן צמחים קקטוסים או צמחים בשרניים כמו אלוורה שלא רק נראים נחמדים, אך אינם דורשים תחזוקה רבה. מצא סיר או קערה מעניינים וצא למשתלה המקומית כדי לראות אילו אפשרויות זמינות.

 

למידע נוסף בקררו באתרנו https://cavim.co.il/

 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום