ייצור חשמל באנרגיה סולארית

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

 

רשות החשמל חוללה מהפכה סולארית. היעד הוא להפוך את הפקת החשמל לסולארית בכמה שיותר מקומות. תוך התחשבות בסביבה והוזלת תעריפי החשמל. קיימת אפשרות של ייצור חשמל באנרגיה סולארית ואפשרות זאת זמינה גם לבתים או מבנים פרטיים או ציבוריים.

ניתן לנצל מקום פנוי כמו הגג לטובת ייצור חשמל סולארי ואת עודפי החשמל הנותרים לאחר שימוש בחשמל הסולארי ניתן למכור לחברת החשמל. מרוויחים פעמיים!

ייצור חשמל באנרגיה סולארית איך זה עובד?

  1. על שטח פנוי גג הבית או כל מבנה או שטח פנוי מתקינים קולטי שמש חדשניים
  2. הפאנלים הופכים את אנרגיית השמש לחשמל
  3. נעשה שימוש בחשמל זה למטרות אישיות או ציבוריות.
  4. את עודפי החשמל הנותרים אשר לא היה בהם שימוש ניתן למכור לחברת חשמל ולהרוויח מעודף זה.
  5. זהו שימוש באנרגיה מתחדשת וידידותית לסביבה

כאשר מתקינים את הפאנלים על הגג והגג מעל 70 מטרים של חברת המרכז לאנרגיה סולארית ניתן לקבל פטור ממס.

אז למי ייצור חשמל סולארי יכול להתאים?

  • למגזר הפרטי, בתים ומבנים פרטיים
  • למגזר הציבורי, בתים ומבנים ציבוריים
  • למגזר המסחרי, חנויות, מרכזי מסחר וכדומה
  • לחקלאות, בשטחים של שדות בריכות וכדומה
  • לתעשייה, מפעלים ותעשיות נוספות

השמש החמה הנמצאת בשפע בישראל, מייתרת את תשלום חשבון החשמל תורמת לחיסכון משמעותי ובנוסף ידידותית לסביבה.

ניתן למצוא חברות המתמחות לייצור חשמל סולארי ומספקות סוגי מערכות שונים אשר יהפכו את אנרגיית השמש לחשמל.  כמו כן חברות אלו בדרך כלל יספקו אחריות למערכות משוכללות וחדשניות אלו ויבצעו התקנה מהירה ויעילה במקום הנבחר.

המחירים מאד אטרקטיביים וניתן למצוא את החברות בחיפוש מהיר באינטרנט. על מנת לבחור את החברה אשר תספק את השירות, מוטב לעשות בדיקה מקיפה ואחראית אשר תוודא את מקצועיות החברה, הניסיון ויכולות החברה. כמו כן מוטב לוודא האם ישנן המלצות ומה הן העבודות הקודמות שבוצעו. לבדוק את מידת השירות והשירותים הניתנים ללקוחות. כגון הטבות, הנחות או אם ישנם מבצעים מיוחדים.

כאשר בוחרים ת החברה הרצויה יש לבדוק את תנאי התשלום ולבצע את ההזמנה באופן של קנייה בטוחה ומאובטחת. כמו כן מומלץ להזדרז ולעשות צעד חשוב זה. זו היא מהפכה אשר מתרחשת כבר במוקדים רבים בארץ וכרגע זו השקעה משתלמת ביותר וחוסכת את חשבון החשמל היקר. כל עוד ישנו תמריץ של חברת החשמל מוטב להצטרף ולהתקין מערכת כזו ולקבל את ההטבות ולהתחיל לחסוך ואף להרוויח!

ייצור חשמל באנרגיה סולארית הוא החשמל העתידי. המבטיח שמירה על הסביבה, ייעול, רווח וחיסכון. זהו צעד אשר יש בו יתרונות לא מבוטלים ומומלץ לבצעו בהקדם כל עוד ההשקעה כל כך משתלמת ואינה עוסקת רק בחיסכון של תשלום חשבון החשמל אלא גם ברווח. אנרגיה מתחדשת היא האנרגיה החדשה!

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום