כמה עולה לפנות גג אסבסט ומה חשוב לדעת

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

 

במאמר זה ננסה לענות על השאלה כמה עולה לפנות גג אסבסט. התשובה לשאלה זו לא פשוטה מפני שהמחיר תלוי בכמה פרמטרים אשר משפיעים על התמחור. ובכל זאת ישנו מחיר שעליו מסתמכים. גורמים כגון מיקום, סדר גודל, מורכבות העבודה ואופייה יהוו גורם מכריע בחיוב הכולל של העבודה.

כמה עולה לפנות גג אסבסט ומה קובע את המחיר?

  1. המחיר הקבוע הינו 500 ₪ למטר אך מחיר זה ישתנה בהתאם למורכבות העבודה, סדרי גודל, סיכון, שינוע וכדומה.
  2. איזו חברה תעשה את הפינוי גודלה, ניסיונה ומקצועיותה
  3. מיקום המבנה בארץ וגודלו
  4. מצב האסבסט שיש לשנעו. האם תוחזק באופן טוב או שמא הוא במצב מתפורר

כאשר ניגשים לבחור את החברה אשר תבצע את פינוי גג האסבסט, יש לבחור בקפידה ולוודא שהקבלן שאיתו מתקשרים הוא קבלן מורשה ואשר פועל על פי היתר של המשרד לאיכות הסביבה.

האסבסט הינו חומר המסכן את הבריאות ומביא לתופעות לוואי ובעיות בריאותיות. חשיפה לאורך זמן תפגע בשוהים במבנה  באופן המסכן חיים. חומר זה נאסר לשימוש כבר שנים רבות אך ישנם מבנים אשר עדיין קיימים בהם גגות או קירות שנבנו בעבר מחומר זה כאשר עוד לא היו מודעים לסכנה שבשימושו.

מרבית הציבור מודע היום לסכנות הכרוכות בביתם אשר קיים בהם אסבסט ופועלים באופן נחרץ ובלתי מתפשר להוציאו מהמבנה. ביצוע הפינוי כרוך בעבודה המסכנת את הסובבים ויש לעשות זאת באופן מקצועי. לייצר חיץ ברור בין הסובבים למבנה ובין הפינוי. כמו גם להודיע על מועד הפינוי ולשמור על הסובבים והעובדים.

מומלץ למהר ולבצע את הפינוי כדי לזכות ביתרונות כגון

  • איכות חיים טובה
  • אוויר סביבתי נקי
  • שמירה על איכות הסביבה הכללית
  • ותחושת חידוש

את החברות ניתן למצוא ביתר קלות באתרי האינטרנט. האתרים יספקו מידע מהימן על המחירים, סוגי העבודה השונים ויאפשרו חיפוש קל אשר יוביל למציאת החברה המתאימה ביותר לצורך של המבנה.

כאשר בוחרים את החברה הנדרשת יש לוודא את מידת המקצועיות, האמינות, שנות ניסיון ואף המלצות באם קיימות. לבדוק האם קיימים מבצעים לביצוע העבודה כמו גם כמה זמן יארך ואיזו התארגנות נדרשת מצד הלקוחות. לוודא את תנאי התשלום והאם הקנייה מתבצעת באופן מאובטח. על מנת לוודא שההוצאה יוצאת באופן בטוח ואחראי.

לסיכום: נעשה ניסיון לענות על השאלה כמה עולה לפנות גג אסבסט. ניתנו המחרים הקבועים במשק וניתן הסבר מה הם הגורמים הנוספים אשר משפיעים על מחיר זה. כמו כן ניתנו דגשים על הסכנות הכרוכות בפינוי מהסוג הזה ומה צריך לוודא שיתקיים בחברה איתה מתקשרים. ניתן דגש על הצורך החיוני לבצע את הפינוי בהקדם האפשרי על מנת לאפשר איכות חיים מיטבית.

 

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום