ליקויי בנייה נפוצים המתגלים בבדיקת דירה

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

נכנס לדירה חדשה? משפצים את הדירה הנוכחית? חשוב מאוד שתעשו בדיקה מקצועית בדירה. יש כאלה שנוטים להוריד מהחשיבות של בדק בית, אך בפועל מדובר על אלמנט חשוב במיוחד. הוא עשוי לגלות מגוון רחב של תקלות ושל בעיות, שלא ידעתם על קיומם עד לביצוע הבדיקה עצמה. במאמר הבא אנו נציג בפניכם ליקויי בנייה שונים ומגוונים העשויים להתגלות לאחר הבדיקה. כך שאתם תוכלו להבין עד כמה הבדיקה הזאת היא חשובה, ויכולה למנוע מכם אי נעימות בהמשך הדרך.

 

רטיבויות בקירות

אחד מהליקויים הכי נפוצים שניתן לגלות לאחר בדיקת ליקויי בנייה הוא כמובן רטיבות בקירות. יש רטיבויות שתוכלו לראות אותן באופן מוחשי, ויש כאלה שיהיה לכם מאוד קשה לראות אותם. באמצעות בדיקת ליקויים יהיה ניתן לזהות את כל אותן רטיבויות, וגם כמובן לנסות להבין מהיכן הרטיבות מגיעה. הרי רטיבות לא מופיעה מעצמה, היא מגיעה ככל הנראה בגלל נזילה שמסתתרת לה מאחורי אחד הקירות. צריך לטפל בנזילה בהקדם בכדי שהיא לא תסב נזק רב.

 

בניית מטבח לקויה

המטבח הוא אחד מהאזורים החשובים ביותר בכל דירה, ולא מן הנמנע כי אתם מבלים בו לא מעט. אך ישנו סיכוי לא קטן כי במהלך בניית המטבח בוצעה עבודה לא מקצועית. במהלך בדיקה מקצועית של ליקויי בנייה, ניתן לעלות על הבעיות הללו בהקדם האפשרי. כך שאפילו אם אתם לא שמתם אליהן לב, אנשי המקצוע יוכלו להבחין בהן מיד. כמובן שלאחר שמאתרים את הליקויים הללו, יהיה ניתן לתקן אותם בהקדם האפשרי. כך שאתם תוכלו להמשיך להנות מהמטבח שלכם ללא כל הפרעה.

 

ליקויים בהתקנת כלים סניטריים

אנו משתמשים בכלים סניטריים כמעט בכל יום, ולכן חשוב מאוד שהם יהיו מותקנים כמו שצריך. אך מספיקה עבודה לא מקצועית מצד איש המקצוע, ויהיה מדובר על ליקויי בנייה רציני. במהלך בדק בית ניתן יהיה לזהות את הליקויים הללו, וזה לא משנה אם מדובר על ליקויים גדולים או קטנים. ברגע שיאתרו את הליקויים השונים בהתקנה, יהיה ניתן לבצע התקנה מחודש או להחליף את הכלי הסניטרי הספציפי. כך שתוכלו להשתמש בכלים הסניטריים ללא הגבלה, ומבלי שתצטרכו לחשוש שהם ייהרסו. כי כל כלי סניטרי שלא מותקן כמו שצריך עלול להביא איתו לא מעט בעיות.

 

עבודות טיח באיכות ירודה

נדיר מאוד למצוא דירות חדשות או ישנות שאין בהן עבודות טיח באיכות ירודה. ברגע שיש עבודות טיח באיכות ירודה, הנראות של הדירה סובלת מפגיעה רצינית. איתור ליקויי בנייה זוהי הזדמנות מצוינת לאתר את העבודות הלא טובות הללו, וכמובן לתקן אותן כמה שיותר מהר. כך תוכלו להמשיך להנות מהדירה שאתם אוהבים, אך מבלי שיהיו עבודות טיח שעשויות להפריע לכם בנראות – וזה לא משנה היכן העבודות הללו בוצעו.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום