מדידות שטח על ידי מודד מוסמך

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מדידת שטח היא דבר חשוב מאוד. מדידת שטח נחוצה כאשר אנחנו בונים בית חדש או כאשר אנחנו מוכרים שטח לבנייה של בניין או בית פרטי. המדידה של השטח חשובה גם לבעלי השטח וגם למוסדות המדינה כמו המעוצה או העירייה המקומית ומנהל מקרקעי ישראל. את המדידות כדאי לנו לבצע בעזרת מודד מוסמך שעבר הכשרה מתאימה לביצוע מדידות מסוג זה.

מדידות שטח נחוצות מאוד במגוון רחב של מקרים כמו למשל סכסוכים בתוך נחלות של מושבים על גודל של כל נחלה או על חלוקת הנחלה בין היורשים. כאשר אנחנו רוצים לערער על גודל שטח הנכס שנתנו לנו הצעד הראשון שאנחנו צריכים לעשות זה למדוד אותו בעזרת מודד מקצועי ואיכותי מאוד. לאחר שנקבל ממנו את תוצאות המדידה יוכל להיות קל יותר להמשיך עם התביעה שלנו.

מודד מוסמך – למה חשוב למדוד שטח?

למה בעצם חשוב למדוד שטח? חשוב מאוד למדוד שטח כי כך אנחנו יכולים לדעת מה גודל השטח שלנו וכמה ארנונה אנחנו צריכים לשלם עליו. גם בעת תביעות משפטיות על שטחים מסוימים או מריבות על שטח בגין ירושה מדידת השטח על ידי מודד מוסמך נחוצה מאוד.  היחידה למדידות אלו קבילות בבית המשפט והן יכולות לסייע לנו בתביעה שהגשנו נגד צד אחר.

מודד מוסמך – יתרונות של מודד מוסמך

מודד מוסמך הוא בעל יתרונות רבים. היתרון המרכזי של מודד מוסמך הוא הידע המקצועי שלו והאיכות המקצועית שלו. מודד שעבר הסמכה יודע למדוד שטחים באופן איכותי ומדויק גם כאשר אלו שטחים בעלי תוואי מאתגר יותר כמו למשל הרים או גבעות. המדידה עצמה היא בעלת תוקף משפטי והיא חשובה מאוד להמשך היכולת שלנו לגור בשטח או למכור אותו.

מודד מוסמך- איך הוא יכול לסייע לנו?

מודד מוסמך יכול לסייע לנו במדידת השטח שלנו כך שנוכל אם אנחנו רוצים לערער על גובה תשלומי הארנונה שלנו. מודד זה צריך להיות מוסמך באופן רשמי והוא צריך לעבוד בשיטות שמקובלות על המדינה והמוסדות הרשמיים שלה כולל משרד הפנים. כאשר אנחנו שוכרים מודד כלשהוא חשוב שנוודא מה הרקע המקצועי שלו וכמה ניסיון מקצועי יש לו. ככל שהוא יהיה מנוסה יותר כך איכות העבודה שלו תהיה יותר גבוה ויותר מדויקת.

בסופו של דבר מדידת השטח שלנו יכולה להיות משמעותית מאוד בבית המשפט. כאשר אנחנו למשל נמצאים בסכסוך עם השכנים שלנו על חלוקת השטח שלנו ושלהם אז מדידה מקצועית מטעם בית המשפט יכולה לסייע לנו לנצח או להפסיד בתיק המשפטי שלנו. כאשר אנחנו שוכרים מודד אנחנו צריכים לוודא שתוצאות המדידה שלו יהיו קבילות בבית המשפט ושבית המשפט יאשר את המדידה המקצועית שלו. אחרת אין טעם ולא כדאי לנו לשכור אותו כי הוא לא יוכל לעזור לנו.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום