קבלן שלד לבתי יוקרה

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אם אתם מחפשים קבלן שלד המתמחה בבניית בתי יוקרה, סביר להניח שלא תוכלו למצוא קבלן כזה שכך מוגדרת ההתמחות שלו, פשוט מאוד מכיוון שבניית שלד של בתי יוקרה אינו שונה מבניית שלד של כל מבנה אחר. אפשר כמובן להגדיר קירות עבים יותר, מבנה גדול ומורכב יותר, טופוגרפיה מבנית מורכבת יותר, אבל כל אלה יכולים להתקיים גם בבתים שאינם מוגדרים כבתי יוקרה. למעשה, הקבלן שאצלו כן תרצו למצוא התמחות בתחום של בתי יוקרה הוא לא קבלן שלד, אלא דווקא קבלן גמר ועל כך נדבר בשורות הבאות.

שלד מבנה זה לא עניין של יוקרה, אלא של הנדסה

בניית שלד הוא תהליך שמבוסס כל כולו על עקרונות הנדסיים ומקצועיים בלבד ואינו קשור כלל לרמת הגימור של המבנה. זה נכון שבבתי יוקרה יכול הלקוח לבחור במפרטים מורכבים ויקרים יותר כמו קירות בטון עבים יותר שמעניקים בידוד אקוסטי ותרמי טוב יותר כמו גם יציבות מבנית גבוהה יותר, וזה נכון שבמבני יוקרה צפוי השלד להיות גדול יותר ומורכב יותר, אבל לא מדובר ביכולות ספציפיות לנישת בתי היוקרה ולכן ישנם קבלני שלד רבים שיכולים לתפקד גם בתור קבלן שלד לבתי יוקרה. מה שחשוב מבחינתכם הוא שאתם בוחרים בקבלן שלד מקצועי ומנוסה, שברקורד שלו אפשר למצוא גם כמה פרויקטים מורכבים, אפילו מעולם התשתיות (אם כי לא בהכרח) ושבסך הכל יודע להציג יכולות גבוהות ומתקדמות שיכולות להתאים גם לדרישות הגבוהות שאותן אתם רוצים ליישם בבית היוקרתי אותו אתם בונים.

שלב הגמר – השלב של היוקרה

אם יש שלב בתהליך הבנייה שבו באה היוקרה לידי ביטוי הלוא הוא שלב הגמר ואין לחסוך עלות שלד למטר של תהליך הבנייה. שלב זה מתחיל כששלד הבטון עומד עירום וכעת הגיע השלב "להלביש" אותו. "הלבוש" שבו נשתמש בכדי להלביש את המבנה, הוא זה שלמעשה יוצר את היוקרה של המבנה – שימוש בשיש יקר, כלים סניטריים יוקרתיים, ריצוף יוקרתי, שימוש בשילובים מיוחדים ויוקרתיים של מתכות, עץ ואבן, דלתות וחלונות יוקרתיים וכן הלאה. על כל אלה אחרי קבלן הגמר ולא קבלן שלד לבתי יוקרה. על כן, אם יש קבלן שאצלו אתם דווקא כן רוצים למצוא התמחות בבתי יוקרה, יהיה זה פחות קבלן השלד שיוכל לבנות את הבית שלכם על פי כל תכנית בניה שתגישו לו, ויותר קבלן הגמר שיעניק לבית שלכם את היוקרה שלו בפועל.

בכל מקרה, בבניית בתי יוקרה, כדאי בהחלט לעבוד עם חברות קבלניות גדולות שבדרך כלל מחזיקות ברקורד של בנייה מורכבת ויכולות בהחלט לשמש גם בתפקיד קבלן שלד לבתי יוקרה גדולים, רחבי ידיים ובעלי ארכיטקטורה מורכבת שבאה לידי ביטוי כבר ברכיבי השלד של המבנה. חברות אלה תדענה להציע לכם גם את יכולות הגמר הדרושות לכם לשלב שבו באמת תכניסו את היוקרה לבית.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום