קידוח בנטוניט: מה זה עושה? ולמה זה חשוב?

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

קידוח בנטוניט הוא סוג של תהליך קידוח. זה כרוך בשימוש בתמיסת בנטוניט כדי ליצור חור באדמה ולאחר מכן הזרקת נוזל לתוך החור הזה. בנטוניט הוא חומר דמוי חימר אדמתי שנכרה במשך אלפי שנים. הוא משמש בתעשיות רבות, כולל כרייה, בנייה, טיפול בשפכים והפקת נפט וגז. הוא שימש גם כמרכיב בכמה סוגים של חומרי נפץ במהלך מלחמת העולם השנייה. בנטוניט הוא חומר דמוי חימר המשמש לעתים קרובות כנוזל קידוח בבארות נפט. קידוח בנטוניט הוא תהליך שבו הבנטוניט נשאב לתוך הבאר כדי לעקור את הפחמימנים והמים. לאחר מכן, הבנטוניט מתיישב על קירות הבאר ויוצר מחסום, המונע כניסת נפט וגז לאותם אזורים. בנטונייט קיים כבר עשרות שנים, אך רק לאחרונה נעשה בו שימוש בפעולות רחבות היקף.

קידוח בנטוניט

קידוח בנטונייט הוא תהליך שבו המים התת-קרקעיים נשאבים מתוך באר באמצעות תערובת של בנטוניט ומים. על מנת לבצע תהליך זה, יש צורך בהבנה טובה של אופן פעולת הבנטוניט. הוא ידוע בעיקר בזכות יכולתו לספוג מים, ולכן הוא יכול לשמש כמסנן יעיל לנפט, גז או כל נוזל אחר הזקוק להפרדה. בנטוניט הוא חומר חימר אורגני שקיים כבר אלפי שנים. הוא התגלה לראשונה בארצות הברית ובמקסיקו בשנת 1892 על ידי סמואל בנטון ובנו ג'ורג' בנטון. בנטוניט הוא חומר דמוי חימר שניתן להשתמש בו כדי להסיר נפט וגז מהאדמה. הוא משמש גם בנוזלי קידוח, מטפים ומוצרים רבים אחרים. בנטוניט הוא תרכובת טבעית שנמצאת במרבצי חימר בצורה של גרגרים קטנים או מסות סיביות. ניתן לכרות אותו מעומק מתחת לאדמה או על ידי ריסוק אותו מסלעים או אדמה. החלקיקים מעורבבים עם מים וכימיקלים אחרים כדי ליצור תמיסה שניתן לשאוב לתוך בארות כדי להסיר נפט וגז מהאדמה. בנטוניט קיים כבר אלפי שנים, אך רק במאה ה-20 החלו מדענים להשתמש בו באופן נרחב יותר.

תהליך לא הרסני

קידוח בנטוניט הוא תהליך המשמש להסרת מזהמים ממי התהום. זהו סוג של טיפול בבאר בו נשאבים מים לקרקע ומזריקים חימר בנטוניט לבאר בלחץ גבוה. קידוחי בנטוניט קיימים כבר עשרות שנים, אך לאחרונה הוא ראה שימוש מוגבר בארצות הברית בשל יכולתו להסיר מזהמים ממי התהום. השימוש בחימר בנטוניט ככלי יעיל להסרת מזהמים ממי התהום קיים כבר עשרות שנים, אך רק לאחרונה הטכניקה הזו זכתה לשימוש מוגבר בגלל יכולתה להסיר מזהמים ממי התהום. קידוח בנטוניט הוא תהליך המשתמש בחומר שוחק כדי להסיר את פני כדור הארץ. בנטוניט הוא חימר טבעי שניתן למצוא בסלעים ובקרקעות. זה שימש במשך מאות שנים כחומר שוחק. קידוח בנטוניט הינו תהליך לא הרסני וחסכוני להפקת גז טבעי מהקרקע. זוהי שיטה של קידוח והזרקת נוזלים אל מתחת לפני הקרקע כדי ליצור שברים ולשחרר את הגז הכלוא בסלע. קידוח בנטוניט שימש לראשונה בשנת 1882 על ידי ג'ורג' פ. קומב, גיאולוג אמריקאי, שחיפש נפט ליד בנטון הארבור, מישיגן. התהליך נמצא מאז בשימוש נרחב ברחבי צפון אמריקה וברחבי העולם להפקת גז טבעי מתצורות פצלים. התהליך כולל קידוח באר כדי להגיע לסלע בעזרת צינור מעטפת, ולאחר מכן שאיבת מים מעורבבים באבקת חימר בנטוניט אשר מפרקת את הסלע ומאפשרת לגז טבעי להימלט בחופשיות מסדקים בתצורת הסלע. המים משמשים גם כנוזל נושא עבור אחרים

בנטוניט הוא מינרל דמוי חימר המשמש לניקוי נוזלי קידוח. בנטוניט שימש לקידוח כבר עשרות שנים, אך רק לאחרונה נעשה שימוש בבנטוניט כנוזל קידוח נרחב יותר. השימוש בבנטוניט כנוזל קידוח גדל מכיוון שהוא יכול לעזור להפחית את כמות המים הדרושה בתהליך, מה שהופך אותו לזול וקל יותר לקדוח. בנטונייט יכול גם לעזור בהפחתת מספר הכימיקלים המשמשים בהפקת נפט וגז, מה שעוזר עם הסיכונים הבריאותיים והבטיחותיים הקשורים לכימיקלים אלו.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום