שיש גרניט בזול,שיש אבן קיסר 

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

 

כולנו אוהבים לעצב את המטבח שלנו בעיקר נשים זהו המקום שבו הכל מתחיל ונגמר וזהו לרוב המקום שרואים ראשון כשנכנסים לבית, לכם הרבה מהישראלים מוציאים כסף רב על נראותו ועיצובו של המטבח אך האם מה שאתם משלמים עליו איכותי מספיק? שווה את ההוצאה? אם קניתם שיש גרניט כנראה שכן.

שיש גרניט:

ראשית גרניט הוא חומר נורא נורא חזק ואיכותי, הוא חומר קשה בעל מראה ייחודי ויפה. הוא נותן מראה נקי ואסטתי למטבח ומוסיף עיצוב לבית, בניגוד למטבחים רגילים בצבע אחיד ומשעמם הגרניט מגיע עם נגיעות יפות של מריחות צבעים ונמצא כיום כחומר מספר אחד לעיצובי הבית והמטבח.

ולהלן יתרונותיו:

  • כמו שאמרנו הגרניט הינו חומר קשה ואיכותי מאוד ולכן הוא עמיד יותר ומחזיק הרבה מאוד זמן. ● הגרניט לא משמש רק כשיש למטבח אלא גם למשטחי עיצוב לחדרי אמבטיה וכתוספת עיצוב, מה שהופך את הבית שלכם ליפה יותר.
  • שיש הגרניט אינו סופח כתמים כך שבסביבת עבודה מלוכלכת כגון המטבח אין צורך לדאוג שלכלוך טרדני לא יצא.
  • מכיוון היותו שיש חזק ועמיד הגרניט נחשב לבין החומרים החזקים ביותר כך שהוא עומד בפני חום לדוגמא אם תניחו על שיש המטבח שלכם סיר חם אינכם צריכים להשתמש בתחתית או מגבת תוכלו להניח אותו כך מבלי לחשוש לשיש.

אם אתם רוצים משהו עמיד ואיכותי שיחזיק לזמן רב ושלא יצטרך חידוש/החלפה כל מספר שנים אתם בטוח תרכשו שיש גרניט בזול ותהנו ממוצר טוב.

בנוסף תמיד כדאי להתייעץ עם בעל מקצוע שיתן לכם חוות דעת.

אבן קיסר-

בניגוד לשיש גרניט לא הרבה יודעים אך שיש אבן קיסר הוא כלל אינו שיש, הוא מורכב בעיקר מחול ועוד חומרים מדביקים אך הוא איכותי ויפה כמעט כמו שיש הגרניט. וכיום הוא עומד בין המקומות הראשונים לבחירת שיש למטבח.

בשונה משיש הגרניט שיש אבן קיסר מגיע בשלל צבעים מה שיוצר לו שוני משאר חומרי השיש ומהווה לו טוויסט חיובי, כך שאם בא לכם לעצב את המטבח בצבע שונה אבן קיסר הוא השיש בשבילכם, המשטחים של שיש אבן קיסר נעימים למגע ונותנים תחושה של יוקרה, מה שמהווה תוספת איכותית למטבח שלכם. החיסרון היחידי שיש לאבן קיסר הוא שאי אפשר להניח עליו משטחים חמים וצריך להשתמש בתחתית אך עם אפשרויות העיצוב שהוא נותן הייתי מוכנה להתפשר.

שוב תמיד כדאי להתייעץ עם איש מקצוע מחברת AVEN המרכז לשיש ואבן שיתן לכם את האופציה וההצעה שהכי תתאים עבורכם ולשביעות רצונכם.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום