בדק בית לפני קבלת מפתח

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

רכישת דירה מקבלן כרוכה בלא מעט פרוצדורות: יש לקבל את המשכנתא לרכישת הנכס, יש לבחור את חברת הבנייה שתבצע עבורכם את הבנייה, לבחור דירה,  תוך הקפדה כי כל המהלכים לבנייה נעשים בזמן וזאת על מנת שתוכלו להכנס אל הדירה שלכם במהרה.

עם זאת, למרות הרצון העז להגיע אל המנוחה והנחלה חייב לבצע ביקורת מבנים, עדיין ישנם כמה דגשים שיש לשים אליהם לב בעת תהליך הבנייה, כמו גם פעולות שחשוב לבצע ביניהן . אבל מה זאת הפעולה הזאת? מי מבצע אותה? ומדוע היא כל כך חשובה? כל התשובות בהמשך.

מה זה בדק בית לפני קבלת מפתח

לפני שנסביר אודות החשיבות של ביצוע בדק בית לפני קבלת דירה ולפני כניסה אל הדירה, חשוב להבין קצת יותר אודות המושג: בדק הבית הינה פעולה שמתבצעת על ידי מומחים בתחום כמו: מהנדסים, קונסטרקטורים ואנשי מקצוע אשר באמצעות הידע, ההשכלה והניסיון שיש ברשותכם, בודקים את תהליך הבנייה, את תכניות המבנה, את תהליכי הקונסטרוקציה, הנחת התשתיות, תמיכה ובטיחות במבנה, כמו גם הפרקטיות והעמידות של הבית,  ולכן חשוב לבחור חברת בדק עם המלצות.

בדק בית לפני קבלת מפתח מקבלן

אנשי מקצוע המומחים בתחום יעשו את כל הנדרש גם כדי לגלות ליקויים או טעויות במבנה, כמו גם שהם יפיקו דוח מסודר לקבלן אודות הליקויים ויאפשרו לו דרכים מקצועיות לפתרון בעיות וליקויים אשר התגלו בדירה.

במילים פשוטות ניתן לומר כי בדק בית נועד לעקוב אחד כל הפעולות שביצע הקבלן בעת בניית הדירה איתור ליקויים, כמו גם מתן שלל פתרונות לשיפור המבנה ודאגה לבטיחות שלו ושל האנשים ששוהים בו.

בדק בית לפני קבלת מפתח – מדוע זה כל כך חשוב?

בדק בית לפני קבלת מפתח חשוב מהסיבה בפשוטה והיא כי מדובר בפעולה אשר תסייע לכם לחיות בדירה בטוחה, בנויה נכון וכזאת שתחזיק מעמד לאורך שנים ארוכות תחת כל האקלים, מפגעי מזג האוויר, עומסים, הצפות ושאר תרחישים אשר עלולים להתרחש בסמוך לבית או בתוכו.

בדק בית נועד בראש ובראשונה לאפשר בטיחות במבנה, ולאחר מכן לעמוד על איכות הקמת התשתיות, איכויות הבנייה ושמירה על ערך הנכס,  ולכן שווה לשלם את מחיר בדק הבית.

מי שמבצע רכישת דירה, בניית מבנה פרטי או בניית מבנה ציבורי ומשותף – יודע עד כמה ביצוע בדיקות שונות בעת הבנייה חשובות מאד לאבטחת המבנה, לאיכות הבנייה, הקמת התשתיות ובקרה על פעולות העובדים במקום, כמו גם ניטור אחר פעולות הקבלנים המבצעים וקבלני המשנה.

אחת הפעולות שמבטיחות כמעט במאת האחוזים כי המבנה בטוח למגורים ושהייה הינה בדק בית. עלות בדק הבית, אנשי המקצוע כמו גם הדרכים לביצוע, כולם כאלה שיש לשים אליהם לב ולכן נפרט יותר ודות השירות והפעולה במאמר הבא:

בדק בית: עלות , אנשי מקצוע ודרכים לביצוע

בדק בית לפני קבלת מפתחבכל הנוגע לבדק בית – לפני שנפרט אודות העלות או הביצוע בפועל, חשוב להבין את המטרה של הפעולה. בדק בית שנעשה בדירות לקנייה, בשיפוצים, לפני קבלת מפתח מהקבלן ועוד, נועד בתחילה על מנת לבצע בדיקות מקיפות של כלל המערכות בבית, לאתר את הליקויים שיש במערכות והשונות, כאשר במהלך הבדיקה נבדקת היציבות של המבנה, הבידוד, הצנרות, מערכות החשמל ושלל מערכות שישנם במבני מגורים מסוגים שונים.

פעולה זאת מתבצעת על ידי אנשים המומחים בעריכת בדק בית, כמו גם מהנדסים ואנשי מקצוע בתחום אשר בוחנים אל כלל האלמנטים שישנם בדירה, מבצעים בדיקת התקינות התשתיות, בדיקה מקיפה של האיטום במבנה, במערכות המים, בדיקת היציבות של המבנה, העמידות שלו מפני מפגעי מזג האוויר ועוד.

חשיבות של בדק בית מחירון עלויות

בכל הנוגע לקבלת שירות בדק בית, עלות הינה פקטור משמעותי אך חשוב לדעת כי בטיחות הינה מעל הכל וזאת עוד לפני שאתם נכנסים לדירה חדשה!

בדק בית לדירה 100 מר במרכז סביבות 1500-1000- שח לחברה מקצועי

בדק בית לוילה במרכז 2000-2500

בדרום ובצפון המחירים זולים יותר בסביבות 15% -פנו אלינו לקבלת הצעת מחיר בדק בית עלות ללא תחרות

בדק בית נועד כדי לבחון את מגוון האלמנטים המהותיים במבנה אשר חשוב כי הם יהיו תקינים, כמו גם הערכת מצבם של האלמנטים השונים, התקינות שלהם, כמו גם היכולת לשהות בדירה ללא סכנות.

בכך רוכש הדירה או אפילו החברה הקבלנית שמבצעת את הפרויקט – תדע מה מצב המבנה ועד כמה הוא עמיד ובטוח לשימוש.

מי הם אנשי המקצוע שעוסקים בבדק בית?

כיום ישנם מגוון אנשי מקצוע כמו מהנדסים, קבלנים, יזמים, קונסטרקטורים ועוד אשר מבצעים את הבדיקה בצורה קפדנית, תוך שישנן חברות בניה אשר מספקות את השירות על ידי אנשי המקצוע שלהן ובכך מקנות שלל שירותים תחת קורת גג אחת.

מדריך קבלת מפתח מקבלן

בדק בית – עלות משוערת

בכל הנוגע אל  חברת בדק בית, עלות השירות תלויה כמובן בגודל הנכס ושלבי הבנייה בו הבית נמצא, כאשר מדובר בכמה עשרות אלפי שקלים שהם חלק מהתקציב בתהליך בניית הדירה או כל נכס אחר.

לסיכום, בכל הנוגע לבדק בית עלות, זמני בדיקה, אנשי מקצוע ועוד: פנו עכשיו אל חברות בנייה מקצועיות על מנת לקבל את השירות בצורה המקצועית הנכונה ויעילה ביותר.

בדק בית עלות

מי מבצע בדק בית לפני קבלת מפתח?

בדיקות מסוג זה מבצעים כפי שהזכרנו מהנדסים, קונטרוקטורים ושלל אנשי מקצוע העוסקים בבטיחות ובחינת מבנים, תוך שכיום חברות בנייה מקצועיות יאפשרו שירות משולב של בניית דירה או מבנה משותף תוך קבלת שירות בדק בית לפני קבלת מפתח על ידי המומחים של החברה אותה בחרתם לביצוע המשימה.

בכך אפשר לקבל את כלל השירותים תחת קורת גג אחת ולדעת כי באמצעות בדק בית לפני קבלת מפתח אתם שומרים על הביטחון שלכם, כמו גם על המבנה ועל האינטרסים המובהקים שלכם בזמן רכישת  דירה.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום