הכירו את הדרך המהירה ביותר להגשה ורישום קבלנים

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

בעולם הקבלנות, כולם מבינים שרק לקבלנים רשומים יש את הפוטנציאל האמיתי לרווח כלכלי משמעותי ולפרויקטים גדולים ורווחיים. למרות זאת, קבלנים רבים דוחים את הרישום לפנקס הקבלנים בגלל הבירוקרטיה המאתגרת והמבחן המקצועי שעליהם לעבור. לכן חשוב שתכירו את השירות השלם של ״מכלל הכשרה מקצועית״ – הוצאת רישיון קבלן רשום בלי לצאת מהבית.

למה כדאי להיות קבלן רשום?

הרישום בפנקס הקבלנים נותן מגוון של יתרונות משמעותיים לקבלנים, מקצועית,חוקית וכלכלית. קודם כל מרבית הלקוחות הפוטנציאליים יפנו אך ורק לקבלנים רשומים. הסיבה היא שקבלן רשום מהווה סמל סטטוס של מקצועיות, ניסיון ואמינות. לקוחות, חברות ומשרדי ממשלה מודעים לכך שעל מנת להיות קבלן רשום צריך להוכיח ניסיון של 5 שנים לפחות בתחום בו אתה מתמקצע, הכשרה מקצועית וידע רחב.

היוקרתיות של תעודת קבלן רשום היא לא היתרון היחיד. לקבלנים רשומים מותר על פי חוק לנהל פרויקטים בהיקפים גדולים בהרבה לעומת קבלנים לא רשומים. לדוגמא, קבלן איטום רשום בענף 134 יכול לקחת פרויקטים בהיקף של עד כ-3 מיליון ש״ח לעומת רק כ-47 אלף לקבלן לא רשום. יתרה מכך, הנתון הזה נכון רק לסיווג הנמוך ביותר, ככל שעולים בדרגות הסיווג ההיקף המותר עולה.

בנוסף, רק קבלנים רשומים יכולים להגיש מועמדות למכרזים ציבוריים וממשלתיים, להעסיק עובדים זרים ולהיות מבוטחים על ידי מרבית חברות הביטוח.

האם צריך ליווי בתהליך לרישום קבלנים ?

הרישום בפנקס הקבלנים כולל מספר שלבים והרבה בירוקרטיה. הנה הסבר קצר על כל אחד מהם:

1. הגשת בקשה לרישום: הגשת הבקשה לרישום היא תחילת התהליך הבירוקרטי. בשלב זה עליכם למלא מסמכים רבים המעידים על הניסיון, ההכשרה והכישורים שלכם. בנוסף , יהיה עליכם לצרף אישור ניהול ספרים, תעודות מקצועיות, היעדר הרשעות ועוד. אגרת פתיחת הבקשה עומדת על  560 ש״ח.

2. בחינת המסמכים על ידי ועדה מקצועית: לאחר שהגשתם את כל המסמכים, הם ייבחנו על ידי וועדה מקצועית. הוועדה תחליט אם אתם זכאים להמשיך את התהליך לתעודת קבלן רשום בענף אליו אתם משוייכים. במידה והוועדה אישרה את בקשתכם אזי תהיו זכאים לעשות את מבחן רשם הקבלנים.

3. מבחן רשם הקבלנים: זהו שלב קריטי ומחייב בתהליך הרישום בפנקס. במבחן עליכם יהיה להוכיח ידע מקצועי נרחב, היכרות עם החוקים והתקנות הרלוונטיים, ידע בניהול פרויקטים ועוד.

4.  אגרת רישום בפנקס הקבלנים: אם עברתם בהצלחה את המבחן, השלב האחרון יהיה לשלם את האגרה הדו-שנתית כדי לקבל רשמית את תעודת הקבלן הרשום. רישום ראשון בענף משנה עומד על סך של 1,845 ש״ח.

על מנת לעבור בהצלחה את תהליך הרישום מומלץ להיעזר באנשי מקצוע שתפקידם לסייע לקבלנים בתהליך הבירוקרטי ובהכנה המקצועית למבחן ההסמכה.

רישום קבלנים עם ״מכלל״ – כל התהליך במקום אחד

״מכלל הכשרה מקצועית״ מציעים שירות ייחודי שבו אתם זוכים לליווי בירוקרטי בתהליך הרישום יחד עם הכנה מקצועית איכותית למבחן רשם הקבלנים. בתהליך הרישום עם ״מכלל״ הצוות המקצועי ידאג לאסוף ולהגיש את כל המסמכים הרלוונטיים, להתנהל מול רשם הקבלנים ולוודא שהוועדה המקצועית מאשרת את בקשתכם. במקביל תהנו מקורסים מקצועיים המיועדים לעזור לכם לעבור בהצלחה את מבחן רשם הקבלנים המביאים את בוגריהם לכ-90% הצלחה כבר בניסיון הראשון. הליווי והקורס מתקיימים באופן מקוון כך שאתם עוברים את כל תהליך הרישום מהבית, בזמנים שלכם, כל הדרך לתעודת קבלן רשום.

קבלן

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום