מהנדס בודק דירות

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

כאשר אתם רגע לפני החתימה על מנת שתוכלו לקבל את הדירה לה אתם מצפים כל כך הרבה זמן, רצוי שתזמינו מהנדס בודק דירות על מנת שיבצע עבורכם בדיקת דירה, על מנת שיוכל למצוא את כל הליקויים היכולים להימצא בדירה.

מהו מהנדס בודק דירות?

מהנדס בודק דירות הינו מהנדס בניין אשר הוכשר לבצע בדיקת דירות, מהנדס בניין הינו מומחה בכל הנושא הקשור בבנייה ולכן, הוא יודע אילו ליקויים יכולים להיות קיימים בכל נכס, בעקבות כך מהנדס בניין אשר הוכשר להיות מהנדס בודק דירות, יודע לבצע יותר טוב מכל אחד אחר בדיקת דירה, זאת באמצעות הידע שלו, וכן באמצעות של מכשורים טכנולוגיים מתקדמים אשר הוא מביא איתו על מנת לבצע את הבדיקה בצורה היסודית ביותר.

למה יש צורך במכשור טכנולוגי?

קיימים המון ליקויי בנייה אשר יכולים להיות נסתרים מהעין ולכן, כאשר מהנדס בודק דירות מגיע עם המכשור הטכנולוגי המתקדם ביותר, הוא יכול לבצע בדיקה יסודית לכל מערכות הבית, וכן לגלות תקלות אשר יכולות להיות נסתרות מהעין, כמו למשל: צנרת לקויה או בעיות במערכת האינסטלציה, אשר ליקויים אלו יכולים לא להיראות בעין שלכם, אך כן קיימים ויכולים לעשות לכם נזק לא קטן ובמיוחד כאב ראש גדול בהמשך שהותכם בדירה.

למה חשוב לבצע את הבדיקה?

כאשר אתם רוכשים דירה, רוב הסיכויים כי הגשמתם את החלום שלכם והגעתם לדירה לה ייחלתם זמן רב כל כך, אך ישנם המון מצבים בהם רוכשים דירה גם אם חדשה אשר מצויים בה ליקויי בנייה רבים ולכן, על מנת להיות בטוחים כי הינכם נכנסים לדירה חדשה אשר צריכה להיות עבורכם מקום מבטחים וקן משפחתי, חשוב לבצע בדיקה על ידי מהנדס בודק דירות, זאת על מנת שהמהנדס יוכל למצוא את כל ליקויי הבנייה אשר קיימים בדירה.

למה חשוב שאת הבדיקה יבצע מהנדס?

ישנם לא מעט מקרים בהם מתחילות להתעורר בעיות מול הקבלן ולכן, כאשר אתם עובדים עם מהנדס בודק דירות אשר הוכשר לכך, וכן הינו מקצועי מספיק, הוא מוציא לכם דוח מפורט עם כל ליקויי הבנייה לאחר הבדיקה, חשוב מאוד כי הדוח יתבצע על ידי מהנדס בודק דירות על מנת שתוכלו להשתמש בדוח במידה ויצוצו לכם בעיות מול הקבלן, בנוסף מהנדס בודק דירות מקצועי יבצע עבורכם בדיקה יסודית וכך תוכלו להיות בטוחים כי הדירה הינה ראויה למגורים.

מה זה בדק בית?

בדק בית זו הבדיקה אותה מבצע מהנדס בודק דירות, בבדיקה זו יבדוק המהנדס את כל ליקויי הבנייה אשר יכולים להיות מצויים באותה דירה, בדיקה זו נעשית על מנת שתוכלו להיות בטוחים כי הינכם נכנסים לבית אשר אינו מסכן אתכם בעקבות בנייה לא ראויה אשר לא עומדת בתקן ובחוקי הבנייה הקיימים בישראל, וכן על מנת שלא תיכנסו לבית שניראה כי הכל תקין בו, אך לאחר כניסה לדירה תגלו לא מעט ליקויים אשר עליכם לבצע בהם תיקונים בהקדם.

מהי תקופת בדק?

תקופת בדק היא תקופה בה אתם יכולים לבצע את בדק הבית, תקופת הבדק הינה תקופה של שנה מהרגע שנכנסתם אל הדירה, קיימים מצבים בהם לא ישר מעוניינים לבצע בדק בית, אך לאחר שנכנסים לדירה ומתגלים לא מעט ליקויים אתם מעוניינים לבצע את הבדיקה ולכן, קיים חוק שנת בדק על מנת שיהיה לכם את הזמן לבצע את הבדיקה.

למי פונים לאחר ביצוע הבדיקה?

לאחר שמהנס בודק דירות ביצע את הבדיקה שלו, הוא מוציא לכם דוח מפורט של כל ליקויי הבנייה הקיימים, עם הדוח המפורט עליכם לגשת לקבלן על מנת שיבצע עבורכם את התיקונים לכל הליקויים אשר נמצאו בדירה, במידה והבדיקה התבצעה בזמן שנת הבדק על הקבלן לבצע תיקונים לכל הליקויים ללא בעיות, וכן במידה והקבלן אינו מעוניין לבצע תיקונים תוכלו להשתמש בדוח בבית המשפט כנגד הקבלן.

בנוסף

חשוב שתדעו כי קיימים מספר ליקויי בנייה אשר יש להם תקופות בדק שונות, לא כל ליקוי הינו ליקוי אשר יש לבצע עבורו בדיקה ולדרוש תיקון רק בשנה הראשונה, קיימים ליקויים שאחריות שנת בדק תהייה לשלוש שנים, וכן קיימים ליקויים שהאחריות שלהם יכולה להיות לארבע שנים מרגע מסירת הדירה לכן, חשוב לבדוק מול מהנדס בודק דירות אשר יוכל לייעץ לכם בהתאם לכל ליקוי בנייה אשר יימצא בזמן הבדיקה המקצועית.

האם הקבלן מחויב לבצע תיקונים לכל הליקויים?

במידה והבדיקה של מהנדס בודק דירות נעשתה בזמן, וכן בתקופת הבדק על הקבלן לבצע תיקונים של כל הליקויים אשר נמצאו בדירה, במידה והקבלן אינו מעוניין לבצע תיקונים לכל הליקויים אשר נמצאו תוכלו להשתמש בדוח אשר מפיק לכם מהנדס בודק דירות בבית המשפט ולהציג אותו נגד הקבלן, במידה והבדיקה נעשתה בזמן ברוב המקרים לא תתקלו בבעיות מצד הקבלן, על כל קבלן לקחת על עצמו את המחויבות ולבצע תיקונים לכל הליקויים אשר נמצאו בדירה בזמן הבדיקה על ידי מהנדס בודק דירות.

מה נבדק במהלך הבדיקה?

במהלך בדיקת הדירה על ידי מהנדס בודק דירות נבדקים כל מערכות הבית בצורה מקצועית ויסודית על מנת למצוא את כל ליקויי הבנייה אשר קיימים בדירה, בבדיקה יבדקו כל מערכות האינסטלציה, מערכת החשמל, רטיבויות, מסילות חלונות, גבשושיות בקירות, טייח ישר ואסתטי, האם החלונות נסגרות היטב?, איטום הדירה, האם האיטום נעשה בצורה מקצועית על ידי חומר איטום מקצועי אשר יוכל להחזיק מעמד בימי החורף הגשומים?, כל מערכות הדירה נבדקות בצורה יסודית על ידי מהנדס בודק דירות.

ליקויי רטיבויות בדירה

כמעט בכל דירה אשר תהיו מעוניינים לרכוש, בין אם מדובר בדירה יד שנייה ובין אם מדובר בדירה חדשה מקבלן תתקלו בליקויים הקשורים לרטיבויות בדירה, רטיבות יכולה להופיע מאיטום לקוי, איטום אשר לא נעשה עם חומר איטום מקצועי על מנת לאטום את הגג כמו שצריך, בנוסף רטיבות יכולה להיווצר מבעיה בצנרת בדירה, יכול להיות כי הצנרת הינה לקויה ומטפטפת וכך יכול להיווצר לכם רטיבות בדירה.

מה יכולה לגרום רטיבות?

רטיבות יכולה לעשות עבור קירות הדירה שלכם נזק בלתי הפיך במידה ולא תטפלו בה בזמן, רטיבות הוא ליקוי אשר חובה לטפל בו ברגע שהוא צץ, מים אשר נמצאים בקיר זמן רב יכול לגרום להרס בקירות הדירה, בנוסף רטיבות יכולה לגרום להתקלפות של הקיר, כאשר הקיר מתחיל להתקלף תוכלו להיות בטוחים כי קיימת לכם בדירה רטיבות אשר עליכם לטפל במהירות לפני שתחמיר.

בנוסף לנזק לדירות

כאשר זמן רב קיימת רטיבות בדירה שלכם היא יכולה לגרום לעובש ופטריות על הקיר, דבר זה הינו מזוהם, וכן יכול לפגוע בבריאות כל הדיירים של אותה דירה, במידה ומדובר בילדים קטנים או אנשים מבוגרים, זה יכול להיות אף יותר מסוכן.

סיכום

במידה ורכשתם דירה והגעתם להחלטה כי הינכם מעוניינים לרכוש שירות של מהנדס בודק דירות על מנת שיבצע לכם בדיקת דירה ברמה מקצועית ביותר, אתם מוזמנים לפנות לחברת הדר בדק ולקבל יחס אישי במיוחד עבורכם.

מוזמנים להשאיר פרטים ונשמח ליצור איתכם קשר בהקדם.

אז מה היה לנו בכתבה:

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

התקשרו עכשיו

אזור צפון

מרכז ודרום